.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میز تخصصی صادرات به قزاقستان در مازندران

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی مازندران از تشکیل میز تخصصی صادرات به قزاقستان در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان خبر داد. 

به گزارش شمال نیوز مهدی گلچوب پیش از ظهر سه شنبه در جلسه توسعه تجارت خارجی مازندران در ساری افزود: اولین جلسه میز تخصصی کشور قزاقستان با حضور مسئولان و نمایندگان سازمانهای دولتی و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مهم ترین برنامه ها در زمینه توسعه روابط اقتصادی با کشور قزاقستان در سال 90 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

گلچوب افزود: اعزام هیئتی اقتصادی بازرگانی، برگزاری نمایشگاه توانمندی های مازندران در استان منگستائو قزاقستان و اعزام یک تیم تخصصی از صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی به آن کشوراز مهم ترین این برنامه ها عنوان شده است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی مازندران افزود: قزاقستان بدلایل مختلف جزو کشورهای هدف صادراتی استان محسوب می شود.

گلچوب با اشاره به سفر سال گذشته هیئت عالی رتبه قزاقستانی به مازندران به سرپرستی استاندار منگستائو آن کشور و امضای تفاهم نامه همکاری بین دو طرف، تلاش میز تخصصی را جهت اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه مورد تاکید قرار داد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.479 seconds.